Κυριακή 28 Ιουνίου 2015

Δεν ξεχνώ....

Αγαπητοί φίλοι, δεν είναι για όλους αυτό το κείμενο...είναι ο πόνος της καρδιά μου, είναι γι' αυτούς που πόνεσαν μαζί μου.
ΟΧΙ την απόφασή μου δεν θα την πάρω τώρα, εν μέσω παραπληροφόρησης και προπαγάνδας. Εγώ δεν ξέρω από οικονομικές αναλύσεις, ξέρω αυτά που βίωνα τόσα χρόνια.
Την έχω πάρει την απόφασή μου ήδη, λεπτό προς λεπτό, ώρα με την ώρα, μέρα με την μέρα, μήνα με το μήνα, χρόνο με το χρόνο τα τελευταία πέντε χρόνια, ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ τι έγινε στην πατρίδα μου από την ώρα που εφαρμόστηκε το μνημόνιο…..όταν δεν ευρίσκαν δουλειά νέα παιδιά για να ξεκινήσουν την ζωή τους, όταν συγγενικά μου πρόσωπα έφευγαν από την Ελλάδα για να βρουν δουλειά στο εξωτερικό στα 60 τους χρόνια!!! όταν μείωναν τους μισθούς και τις συντάξεις, όταν έκοβαν τα επιδόματα στις πολύτεκνες οικογένειες, όταν ανέβαζαν το Φ.Π.Α., όταν έβαζαν αδιακρίτως φόρο αλληλεγγύης, φόρο ακινήτων, φόρο σε όλα τα προϊόντα πρώτης ανάγκης, όταν ενώ τα εισοδήματα έπεφταν όλα τα βασικά είδη αυξάνονταν, όταν το χαράτσι μπήκε στη ΔΕΗ και έρχονταν οι άνθρωποι απελπισμένοι κλαίγοντας να ζητήσουν βοήθεια για να μην τους κόψουν το ρεύμα, και εγώ έπρεπε με κάθε τρόπο να βρω χρήματα για να τους απαλύνω την αγωνία, όταν οι συνταξιούχοι δεν μπορούσαν ούτε τα φάρμακα τους να αγοράσουν και έφταναν στο σημείο να ζητιανεύουν, όταν τα νοσοκομεία, οι δημόσιες υπηρεσίες και τα σχολεία υπολειτουργούσαν…..όταν…πόσα «όταν» Θεέ μου έκτισαν αυτή μου την απόφαση…..ατέλειωτα…ξενύχτια και αγωνίες! Και όλα αυτά για να εφαρμοστεί το πρόγραμμα που θα μας έσωζε!!!
ΟΧΙ την απόφαση μου δεν θα την πάρω τώρα….την έχω πάρει ήδη……. Είμαι έτοιμος, με την βοήθεια του Θεού, όπως τόσα χρόνια άλλωστε, και για τα πιο δύσκολα…αλλά με ελπίδα, αξιοπρέπεια, δημιουργικότητα και εργατικότατα…αυτό θα είναι το δικό μου μερίδιο!
Ας είμαστε όλοι ενωμένοι σε αυτό τον αγώνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: